2010. november 9., kedd

:)

Hát mivel iszonyatosan sok minden történt velem és most sincs sok időm, ezért most egy nagyon nagyon nagyon kivételes dolgot teszek: a naplómból vágok be részleteket. :D :)

2010. október 14.
,,Tegnap délután érkeztem meg a paradicsomba. Minden maga volt a tökéj! :) A családom hihetetlen édes volt! Először félem Philou-tól, de mára már tudom, hogy pontosan olyan, mint én. Azaz: mindig vigyorog, mindenben elbotik, folyton énekel és igen, ő is folyamatosan nyávogva beszél (főleg a kutyákhoz). :D Aznap este együtt vacsiztunk a svájci barátaikkal, ők is aranyosak voltak. :) Amúgy a legédibb fogadó-anyum van a világoooon! :)))))) Szombaton visz a piacra bejglit enni! :DDD De úgy is őt fogom megzabálni, olyan édes! :DDD”

Itt hozzáfűzném, hogy később kiderült, hogy kürtöskalács. :D ès igen, pontosan hàrom kutyussal, egy macsekkal (akit kipateroltak a kertbe az allergiàm miatt :D), egy hallal ès egy teknőccel osztom meg otthonom. :D

2010. október 15.
,,Hát a mai nap is igen vicces volt. :DDDD
Reggel elindultam suliba. Egyedül a ”car”-al. A számba rágták 6x-or, hogy a második megállóban szálljak le. Így aztán bedugtam a fülembe az mp4-em és suhantam. Aztán a második megállónál leszálltam. Furcsállottam, hogy az van kiírva: „College”, mert az itt az általános iskola. Szóval megkérdeztem a kicsiket, hogy hol van az Albert Einstein gimnázium. Kedvesen mutogatták is, hogy 100 m-rel arrébb az a benga épület. Oda is sétáltam. A probléma csak annyi volt, hogy mint kiderült két Albert Einstein gimnázium van a városban. Háh! Viccesre vették a figurát ott a polgármesteri hivatalban. Mindenesetre én nem röhögtem, amikor már fél órája bolyongtam egy vad idegen suliba. Végül amikor már a fél iskola azon dolgozott, hogy átjussak a másik gimibe, megláttam Philo-t. Waaaa! Megkönnyeztem, annyira megkönnyebbültem. Jól megölelgettem érte. :D Utána tök aranyos volt, elmentünk forrócsokizni és azt mondta, hogy egy ilyen városnéző túra után alap, hogy ő fizet. :DDDDD”

2010. október 25.
,,Tegnap hoki meccsen voltam Thibaut-ékkal. :D Vicces volt.
Készülődés közben próbáltam felidézni régi emlékeimet arról hogyan néz ki egy hokimeccs. Ha a szabályok nem is, egy dolog mélyen megmaradt: hideg van. Szóval két pulcsi, téli kabát kesztyű, sál és a csizma. Mikor beültem a kocsiba láttam, hogy a többiek pulcsiba vannak, de gondoltam ők a menő arcok, akiknek nem kell kabát (akik 47 palacsintát ettek tegnap :DDDDD aki érti érti). Egy óra kocsikázás után, amikor beléptünk a csarnokba megpillantottam a haverjukat mezben. Ott már gyanús volt…Hogy veheti csak úgy le a koriját? Aztán megláttam a zöld tornatermes aljú pályát, rajta vagy húsz görkorcsolyázó sráccal. Hát köszi. :D Úgy ültem ott, mint egy pingvin a floridai tengerparton. :D A meccs uncsi volt és iszonyatosan meleg volt a teremben. Nem értettem, hogy mit beszélnek a többiek, így csak egy srác patkányával játszottam. Aztán meccs után hazafele minden jobb lett. Megtaláltam a közös pontot velük (zene) és onnantól kezdve minden sokkal lazább volt. Nem stresszeltem, hogy nem értem, így nem stresszeltek, hogy nem értem. :D Hülyültünk, poénkodtunk.”


A szünetben visszamentem Montpellierbe meglátogatni a régi családomat meg Saraht. Zsiiiir volt nagyon. :) Jó volt végre beszélgetni Brigitte-el és ezt nagyban megkönnyebbítette az, hogy most már mindent értettem, amit mondott. :DD Ez a dolog a vacsinál is a hasznomra vált, amikor Jhonatan piszkált. :DDD De nem mondom, nem kicsit lepődött meg, amikor én is beszóltam neki. :D Hát hiába apukám már két hónapja boldogítom a francia nemzet krémjét. :D

Suliba elkezdtem sportolni. Megtaláltam életem sportját: acrosport :D De komolyan. A gond csak az, hogy nem tudom, hogy mi magyarul. Igazából olyan, mint az aerobic, csak mégse, mert végig cigánykerekezni, kézenállni, fejenállni, szaltózni, meg ilyeneket tanulunk. Szóval mint a cirkuszba. :D Azért a következő AFS-es talin megkérdezem, hogy az ottani baleseteket is fedezi e a biztosítás, mert ahogy ismertek… :D Ja és ez nem minden! Már egy hete minden nap 200 felülést csinálok. Hihetetlenül hangzik, tudom, de tényleg betartom! .:DDDD Szerdán meg csütörtökön meg futni megyek Philouval, mert ugye szerdán nincs délután suli (Jeeeeeee!), csütörtökön meg munkaszüneti nap van. :)

Aztááááán… Már jegyzetelek töri órán is, ahol a tanár nem ír a táblára, csak diktál. :D Viszont van egy kínai cserediák, aki lókakit nem csinál. Csak ül, alszik, néha olvas valamit, meg néha beszél. De beszélni nagyon keveset. És igazi kihivás vele beszélgetni, mert sosem tudod, hogy most angolul, vagy franciául beszél. :DDD Meg nem jár ESJS-re se. Mert szerinte az ugyan az, mint a töri, meg amúgy sem érti. :D Hát jó. Én azért bejárok. És megéri! Esküszöm tök érdekes, fleg, hogy most már értem is, hogy miről szól. Igazából társadalomtudomány egy kis gazdasággal keverve. De a legjobb arc proffal. :) Mindenesetre nekem egyből Sáofen jutott eszembe a kiscsajról. :DDD de megkérdeztem, ő nem akar Afrikában dolgozni. :DD

Hát szóval ezek vannak velem. Ja amúgy azért kell annyit sportolnom, mert annyit is eszek. Már ettem créme brulée-t is és megnyugtatok mindenkit, olyan finom, mint, ahogy a képeken kinéz. :D Viszont az tény, hogy itt viszonylag egészségesen étkeznek. Mindenhez oliva olajat használnak, rengeteg salit esznek, amikhez már én készítem az önteteket. :D (Egyenlőre a fogadócsaládom összes tagja életben van) Itt délen rengeteg tengeri herkentyűt esznek (olyan szinten, hogy menzán is van, hogy azt adnak), ami szép és jó, csak a második héten kiderült, hogy allergiás vagyok rájuk. :DD Ilyen az én formám… Azért a házi fügelekvár kárpótol reggelente :P :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése