2010. augusztus 24., kedd

pakoláás

Hát... ma elkezdtük a pakolást. Senkinek nem kívánom ezt a felfordulást. Elvileg 23 kg-t vihetek fel a gépre kemény egy darab bőröndben, erre jön rá a 10 kg kézipoggyász.
- Röhögve beleférek...- gondoltam én hülye. Aztán a vége felé belém hasított a kérdés, hogy én vagyok nagyon puhány vagy a bőröndöm tényleg olyan nehéz, hogy alig bírom felemelni? Attól tartok az utóbbi. A bajt csak tetőzi, hogy ebben még nincsenek benne az ajándékok, a laptopom töltője, egy szárítónyi ruha és a cipők. De mindegy. Holnap felhívjuk a Malévot puncsolni. Aztán meglátjuk. Max 3 gatyába, 2 pólóba, 4 pulcsiba szállok fel a gépre. Szépen fogok kinézni. :D Amúgy csak úgy érdekesség képpen az USA-ba utazók 2 db bőröndöt vihetnek magukkal, darabonként 20 kg, és ugyanúgy 10 kg kézipoggyászt. 50 kg. 50 kg!!!!!!!!!!!!!! :@ :D Emellett én szerény 33 kg elbújhat.

Jaj és tegnap megkaptam az e-mailt a pontos indulásról :)
MA 554   BUD - Budapest, Ferihegy 2A  2010. 09. 03. / 15:45        CDG - Paris - Charles de Gaulle 2010. 09. 03. / 18:00

3 megjegyzés:

  1. Ezért jó a keresztfélév. Hidegbe mész és érkezel, nem nézel ki hülyén ha 600 réteg ruha van rajtad :P
    Am hajrá, tök szép a blog.
    Alíz

    VálaszTörlés
  2. A malév nem toleráns...nekem 1.5 kg sem engedtek el. Rékának meg 12 ezer forintot kellet fizetni asszem 28 kilóért.

    sok sikert:)
    Tomi finnországból

    VálaszTörlés
  3. Alíz hát igen :P :D neked könnyű lesz :D köszönöm :) majd kérem ám a te linked is ha mész ki ;)
    pusszancs :)

    Tomiiii de jó hallani felőled :) Tudom, már felhívtuk őket. Nem tudom miért fáj nekik az a pár kiló, ha a legtöbb ember 10 kg alatti bőrönddel megy :/ na de m1 :) ez legyen a legnagyobb bajunk :D
    remélem minden okés veled :P bár ahogy a blogodból olvasom, igen jó sorod van ott :)
    majd adj életjelet (: vagyis ne :D ,,az a legjobb hír ha nincs hír" nem tudom :D majd valamit azért mégis :D
    na pusszancs :)

    VálaszTörlés