2010. szeptember 14., kedd

heaven in the Earth: Montpellier

Fuh... Règota nem irotam, ezt szànom-bànom, de tènyleg hihetetlen elfoglalt voltam! :) Tul vagyok egy koltozèsen, az ominozus elso sulinapon, ès pàr meglepetèsen.:)

A koltozès nem èrt, vàratlanul, hiszen tudtam, hogy Syilvie-èk csak pàr napra fogadtak. Visyont hàl' Istennek, egy nagyon aranyos csalàdhoz kerultem, akik sokat segitenek a sulis ugyekben ès mindenben tàmogatnak. Elengednek a haverokkal (!!!!!:)) suli utàn csavizni, ami nekem nagyon sokat jelent.
Pontosan a belvàros kozepèn lakom a 12. emeleten, igy, akàr mikor kilèpek a szobàm erkèlyère, elèm tàrul az egèsz vàros. Gyonyoru szep! :)

Na igen a vàros... Elmondom nektek, hogy az elso pàr sètàm alatt ugy èreztem magam mint egy Sex ès New York forgatàson: mindenkin gyonyoru cipo, stilusos ruha ès waaaa azok a parfumok! Most màr kezdek hozzàszokni a gyonyorhoz, ès igyekszem beleolvadni a kornyezetbe, ami nem egy konnyu dolog, ha jobban belegondolok :D

Amugy minden iszonyat dràga igy àtszàmitva (koszi forint!). :/ Minden, kivève a cipok!!! Hàhààà! Egy szebb platform olyan 3000 forintra jon ki. :) Nem rossz ugye? Jo, kinai, de elmondom nektek, hogy otthon ugyan ezek vannak a Humanicba 7000-èrt :D szoval zsir :)

A suli hatalmas! Kulon uszodàja van meg 4 vagy 5 tornaterem. Ehhez jon mèg a 4 èpulet plusz tanàri plusz ètkezo. De adtak tèrkèpet! :D Meg kedves osztàlytàrsaim vannak akik segitenek. :)

Rendeteg baràtom van, jovohèt szerdàn Sarahèknàl toltom a dèlutànk, pènteken meg bulit rendeznek a jottomre. :D Hihetetlen aranyosak :)

Egy kis igaz-hamis a mitoszokkal ès a valosàggal kapcsolatban:

A franciàk bunkok.: HAMIS (hihetetlen jo arcok!)
èjjel-nappal sajtot esznek.: Igaz (de mèg milyen finomakat)
Kevès kajàt adnak.: Hamis (màr most minimum 3 kg-t hiztam :D)
Finom a boruk.: Igaz (bàr nem szeretem a bort, ez izmett)
Hihetetlen stilusuk van.: IGAAAZ
Reggelente a kàvèzok tomve vannak reggelizo emberekkel.: Hamis (reggel mindenki rohan melozni/suliba)
Legfinomabb a francia croassant.: Igaaaaaz (ezt nem lehet szavakba onteni)
A reggelijuk hiperszuper egèszsèges.: Igaz meg hamis (anyuka csak bio-t reggelizik, mindenki màs amit talàl :D)
Pàrizsban ugyanugy sok a francia.: Relativ (francia turistàk igen :D amugy mindenhol turistààààk)
A franciàk rengeteget cigiznek.: IGAZ (ebèdszunetben mindenki tolong a kapunàl, hogy ràgyujtson :D nem nagyon làtsz olyan diàkot; aki ne cigizne)
A francia fiatalok rendesen benne vannak az èjszakàba.: Igaz :D (hallottam pàr vicces sztorit :DDD)

Hàt màra ennyi :) majd mèg irok :) pusszancs

3 megjegyzés:

  1. kriszti, tök jó ezt olvasni :)
    vigyázz magadra.
    puszi, Husi

    VálaszTörlés
  2. ui.: nemtom ki az a Fanni
    (Husi)

    VálaszTörlés
  3. Haha, orulok, hogy ilyen jo helyed lett :D Nekem is szerencsem van, sokkal rosszabbra szamitottam xD mondjuk igy garantalt volt hogy nem csalodok :D neked hogy megy a nyelv? en szinte mindent nemetul mondok, igaz elotte tanultam de te is a franciat ^^
    puszi

    VálaszTörlés